Πως αποζημιώνομαι για τα εξωνοσοκομειακά μου έξοδα αν η ασφαλιστική εταιρία δεν έχει Portal αποζημιώσεων;
Welcome!
Απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις σας!
This question has been flagged
Ακολουθήστε τις οδηγίες που θα βρείτε εδώ για την αποστολή της αποζημίωσης
Τι ακολουθεί μετά…
ΒΗΜΑ 1
Μετά την ολοκλήρωση της καταχώρισης του αιτήματος σας και αφού ανεβάσετε ότι αποδεικτικά έχετε (γνωματεύσεις , αποδείξεις κ.τ.λ.) , σας έρχεται αντίγραφο του αιτήματος που διαβιβάζεται αυτόματα στην ασφαλιστική εταιρία.
ΒΗΜΑ 2
Μόλις η ασφαλιστική εταιρία διαχειριστεί το αίτημα σας θα σας σταλεί από αυτούς είτε η ανάλυση την αποζημίωσης (αν όλα είναι σωστά συμπληρωμένα και η περίπτωση σας καλύπτεται από το συμβόλαιο σας) είτε ο λόγος της απόρριψης.
ΒΗΜΑ 3
Σε περίπτωση απόρριψης λόγω έλλειψης δικαιολογητικών , μπορείτε να μας προωθήσετε το μήνυμα που λάβατε από την ασφαλιστική μαζί με τα δικαιολογητικά που λείπανε, προκειμένου να διεκπεραιώσουμε εμείς την εκκρεμότητα σας. ([email protected])
ΒΗΜΑ 4
Αν για τον οποιοδήποτε λόγο δεν σας έρθει ενημέρωση από την ασφαλιστική, στους χρόνους που έχει ορίσει η ασφαλιστική για τις αποζημιώσεις σας, τότε προωθήστε μας το αντίγραφο του αιτήματος σας (βήμα 1) στο [email protected] για να το διαχειριστούμε εμείς απευθείας με την ασφαλιστική.
Enjoying the discussion? Don't just read, join in!
Create an account today to enjoy exclusive features and engage with our awesome community!
ΕγγραφήRelated Posts | Replies | Προβολές | Δραστηριότητα | |
---|---|---|---|---|
|
1
Σεπ 24
|
415 | ||
|
1
Σεπ 24
|
611 | ||
|
1
Σεπ 24
|
662 | ||
|
1
Σεπ 24
|
650 | ||
|
1
Σεπ 24
|
1547 |