Διαδικασία για να κλείσουμε ραντεβού για το check up
Welcome!
Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.
This question has been flagged
Για το ετήσιο προληπτικό check-up ο ασφαλισμένος καλεί στην Τηλεφωνική Γραμμή υγείας της ασφαλιστικής του.
Ενημερώνει ότι είναι μέλος ομαδικού συμβολαίου και ότι επιθυμεί να πραγματοποιήσει το ετήσιο check up και κλείνει το ραντεβού.
Συνήθως και με βάση τους όρου το εκάστοτε συμβολαίου, η συγκεκριμένη κάλυψη παρέχεται μόνο στα κύρια μέλη και όχι στα εξαρτώμενα.
Οι εξετάσεις πραγματοποιούνται ενιαία αποκλειστικά και μόνο στο συμβεβλημένο Ιατρικό Κέντρο που κάθε φορά ορίζεται από την ασφαλιστική εταιρεία.
Τα τηλέφωνα επικοινωνίας μπορείτε να τα βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:
Enjoying the discussion? Don't just read, join in!
Create an account today to enjoy exclusive features and engage with our awesome community!
Sign upRelated Posts | Replies | Προβολές | Δραστηριότητα | |
---|---|---|---|---|
|
1
Σεπ 24
|
266 | ||
|
1
Σεπ 24
|
209 | ||
|
1
Σεπ 24
|
371 | ||
|
1
Σεπ 24
|
303 | ||
Email Προσωπικό ή εταιρικό;
Solved
|
|
1
Σεπ 24
|
1157 |